Wedstrijd Sportfotografie 2024

Wedstrijd 2 – Sportfotografie  5 september 2024
Deze Sportfoto wedstrijd wordt begeleid door Eric T, Pim en Hans.

Doordat deze wedstrijd niet in mei plaats vindt, maar verschoven is naar 5 september, is de inleverdatum van jullie Sport-foto’s ook anders!!
Maak een leuke sportfoto, waarbij de gekozen sport goed in beeld komt.
Het maakt niet uit of het om amateur- of professionele sport gaat, binnen of buiten plaats vindt, individueel of in teamverband is, op het veld, water of op speciale parcoursen plaats vindt, jullie hebben alle vrijheid van keuzes. Inleveren van jullie sportfoto kan t/m maandag 2 september tot 21.00 uur !

Op sportieve wijze zullen Eric, Pim en Hans de gemaakte sportfoto’s aan de clubleden laten zien.
In samenwerking met de clubleden worden de 3 mooiste sportfoto’s gekozen.
Waar hebben de fotografen op gefocust:  op de sporter(s) – sport in omgeving – emotie of anders?
We zijn heel benieuwd naar jullie foto’s, want deze Sportzomer heeft alles in huis voor gave sportfoto’s!

Hans - winnaar